Til indholdet

Bedste pulverkartoffelmos?

VampiricEye
Bruger
16226 indlæg
#0 | 05-03-2011 21:08
Foretrækker det klart fra bunden, og sådan laver vi de også som regel herhjemme. Men det er nu meget rart med alternativer, hvis det engang imellem skal gå lidt stærkt.

Så ja, hvilken er bedst, og hvor kan det købes?:)

Senest har vi smagt den fra Aldi. Den er ok, men ikke noget særligt. Jeg mindes at have smagt en for mange år siden, der næsten smagte som hjemmelavet.
Xbox Live Gamertag: VampiricEye


Kommentarer

Sandy
Bruger
1433 indlæg
#1 - | 05-03-2011 21:11
det er blasphemia at spørge om det der, så er det sagt !!!
så smager kaffen også lidt mere af ost bagefter !
rancid
Bruger
1610 indlæg
#2 - | 05-03-2011 21:15
Den fra feltrationerne!
De er ved at indføre nye feltrationer så du kan garanteret få dem gratis hvis du henvender dig ved det lokale hjemmeværnskomp­agni!
ice_boy
Bruger
11086 indlæg
#3 - | 05-03-2011 21:22
Ja den fra feltrationerne er ganske god af en pulvermos at være.

Har dog ikke spist pulvermos siden jeg var inde og tosse rundt.
Fortrækker klart at lave det selv og så lang tid tager det jo heller ikke :)
"Hvis Brøndby holder op med at lyve om FCK, så skal vi nok lade være med at fortælle sandheden om Brøndby!"
Paranut
Bruger
634 indlæg
#4 - | 05-03-2011 21:33
Plejer at købe den fra Fakta som faktisk er udemærket. Specielt hvis du lige smider et par æg i og noget smør så den bliver mere cremet.
Stormtrooper
Bruger
648 indlæg
#5 - | 05-03-2011 23:28
Kan maks skrive under på, at den i feltrationerne er konge! :)

Aner dog ikke hvad den hedder hehe.
Noodles, don't noodles
rundini
Bruger
830 indlæg
#6 - | 06-03-2011 01:22
Bare fordi jeg keder mig, og fandt det lidt halvsjovt, så har jeg skrevet til Forsvarsministe­riet for at høre, hvad deres kartoffelmos-pu­lver i feltrationerne hedder. Skal nok skrive det herinde, når jeg får svar, hvis der ikke er nogen der kommer mig i forkøbet.
roadrunnah
Bruger
14043 indlæg
#7 - | 06-03-2011 04:20
den blå fra netto!
Gravity always wins! - Discovery Science
RMJ
Bruger
11101 indlæg
#8 - | 06-03-2011 04:44
Så hellere sulte. Comeon du kan seriøst ikke mene at alm kartoflemos tager langtid at lave damn.

Det pulver pis der smager seriøst af lort og pulver :S

#6 Ikke skriv til forsvaret vel, der er ingen kartoflemos og nu ingen svinekød.
Vel du er jo bare en sørgeligt christen, Muslimer vil ikke tygge i kartoflemos eller svinekød. SLUT!.

http://ekstrabl­adet.dk...artic­le1513563.ece
Det er min ærlige og uforbeholdte mening, take it or leave it. Hader konsoller, det er djævels værk.
VampiricEye
Bruger
16226 indlæg
#9 - | 06-03-2011 18:02
#6 Du må lige give en update.:)

#8 Sult du bare. Jeg siger ikke, at det tager lang tid, men det går unægteligt stærkere med pulver.

Eftersom der ikke er et entydigt svar, så må vi jo bare selv igang med at eksperimentere.­:)
Xbox Live Gamertag: VampiricEye
Darth_Jakob
Bruger
1226 indlæg
#10 - | 06-03-2011 19:47
#6
Tror du ikke du ville kunne få svar hurtigere hvis du kontaktede HMAK direkte? Jeg kontaktede dem engang længe efter jeg havde aftjent min værnepligt, og jeg fik svar inden for 24 timer. Alt der slutter med "-ministeriet" ved ikke hvad det vil sige at svare hurtigt.
The Force is like duct tape, it keeps the universe together.
Gasivodo
Bruger
1928 indlæg
#11 - | 06-03-2011 20:04
Hærens pulvermos er kun godt når man er i gang med at fryse sin usle rekrutrøv i laser på BSO:-D
VinterGARDER 4ver!

Mos pulver generelt; no go!
Eventus stultorum magister = Generel trolling og alt for mange ligegyldige indlæg. Dette er sidste advarsel. Vi gider ikke se på den form for idioti i alle mulige tråde. Ret ind efter vores regler. Skal jeg ik' ha' 1 måneds BAN først?
Sever
Bruger
1489 indlæg
#12 - | 06-03-2011 21:02
Enig i at lave fra bunden... Men det er sgu oss rart en gang imellem når det bare skal gå stærkt med pulver. Og der er jeg helt sikkert med #7. Den blå boks fra Netto... Smid noget krydderi i og så er den helt fornuftig.
Assumption is the mother of all fuckups